Warning: Creating default object from empty value in /home/locdev/chezgeek.pl/blog/wp-content/plugins/download-monitor/classes/download_taxonomies.class.php on line 156

Warning: Creating default object from empty value in /home/locdev/chezgeek.pl/blog/wp-content/plugins/download-monitor/classes/download_taxonomies.class.php on line 156

Warning: Creating default object from empty value in /home/locdev/chezgeek.pl/blog/wp-content/plugins/download-monitor/classes/download_taxonomies.class.php on line 156

Warning: Creating default object from empty value in /home/locdev/chezgeek.pl/blog/wp-content/plugins/download-monitor/classes/download_taxonomies.class.php on line 156
Konkurs Chez PRL « Karcianka Chez Geek

Konkurs Chez PRL

Mamy wyniki!

W konkursie Chez PRL zwyciężyła karta Milicja. Drugie miejsce zajęła karta 200% Normy. Na 3. pozycji Siłka! Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu oraz wszystkim, którzy głosowali na wyluzowane projekty.

1. miejsce: Milicja

2. miejsce: 200% Normy

3. miejsce: Siłka

Głosowanie rozpoczęte!

Zapraszamy do głosowania na najlepsze karty zaprojektowane przez uczestników konkursu Chez PRL.

Procedura głosowania

1. Gdzie głosować?
Kliknij tutaj, aby przejść do albumu Konkurs Chez PRL w serwisie Facebook.

2. Jak głosować?
Aby oddać głos wystarczy kliknąć przycisk “Lubię to” pod wybranymi kartami w albumie Konkurs Chez PRL.

3. Na ile kart mogę głosować?
Można głosować na dowolną liczbę kart.

4. Do kiedy mogę głosować?
Głosowanie kończy się 30.09.2010.

prace konkursowe

Masz Luz? Zaprojektuj kartę inspirowaną życiem za Żelazną Kurtyną!

Wydawnictwo LocWorks zaprasza wszystkich miłośników wesołych karcianek do wzięcia udziału w konkursie na projekt najbardziej wyluzowanej karty do gry Chez Geek. Tematem konkursu jest oczywiście walka o Luz, ale osadzona w realiach życia w jednym z krajów bloku wschodniego.

Aby wziąć udział, wystarczy, że narysujesz Osobę, Rzecz, Czynność lub inną kartę i dodasz wesoły komentarz.

Termin zgłaszania projektów mija 15 września 2010 o północy.


Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni głosami internautów.

Wśród nagród dla zwycięzców konkursu Chez PRL znajdą się:

Nagrody są ufundowane przez sklep Luzodajnia.pl


Wszelkie pytania dotyczące konkursu powinny być kierowane na adres konkurs@chezgeek.pl lub na konto GG 20141273 wydawnictwa LocWorks.


Zobacz:


Szablony kart

Pobierz Szablon kart do konkursu Chez PRL dla zaawansowanych.

Pobierz Szablon kart do konkursu Chez PRL - dla początkujących.


Regulamin konkursu Chez PRL

1

1. Organizacja

  1. Konkurs Chez PRL jest otwarty dla wszystkich. Prace mogą zgłaszać pojedyncze osoby lub grupy osób. Każda osoba lub grupa osób może zgłosić dowolną liczbę prac.
  2. Organizatorem konkursu jest Wydawnictwo LocWorks.
  3. Oficjalna strona konkursu to www.chezgeek.pl/prl
  4. Wszelkie pytania dotyczące konkursu powinny być kierowane na adres konkurs@chezgeek.pl.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo sprecyzowania brzmienia regulaminu oraz określenia formy głosowania w późniejszym terminie.

2. Przedmiot i temat konkursu

  1. W konkursie startują oryginalne projekty kart do gry Chez Geek.
  2. Projekty mają przedstawiać jeden z typów kart Życie (Osoba, Rzecz, Czynność, Zawsze) występujących w grze Chez Geek i nawiązywać w sposób humorystyczny do walki o luz (w rozumieniu zasad gry Chez Geek) w okresie 1945-1989 na terenie Polski lub innego państwa bloku wschodniego.

3. Nagrody

  1. Autorzy projektu który zbiorze największą liczbę głosów w głosowaniu w Internecie otrzymają Nagrodę Internautów.
  2. Laureaci Nagrody Internautów otrzymają tablet graficzny Wacom, koszyk pełen wyluzowanych rzeczy nawiązujących do gry Chez Geek, zestawy koszulek na karty Mayday Games, komplety drewnianych znaczników do gier oraz inne nagrody ufundowane przez sklep Luzodajnia.pl i wydawnictwo LocWorks.
  3. Organizator konkursu rezerwuje sobie prawo wyróżnienia dodatkowymi nagrodami wybrane projekty.

4. Kalendarz konkursu

  1. Termin zgłaszania projektów mija 15 września 2010 o północy.
  2. Głosowanie na Nagrodę Internautów trwa od 15 września 2010 do 30 września 2010 o północy. Informacje na temat sposobu głosowania będą dostępne w późniejszym terminie.

5a. Format projektu dla zaawansowanych

Jeśli umiesz posługiwać się swobodnie programem GIMP lub Adobe Photoshop, możesz przygotować projekt w następujący sposób:

  1. Projekt musi być oparty na jednym z szablonów (.PSD lub .XCF) dostępnych do pobrania na oficjalnej stronie konkursu. W pliku muszą zostać zachowane warstwy “Zarys” i “Pola”, choć mogą być ukryte.
  2. Projekt musi być zapisany w pliku PSD (Adobe Photoshop CS3 lub wcześniejszy) lub w pliku XCF (Gimp, 2.6 lub późniejszy). Pobierz Szablon kart do konkursu Chez PRL dla zaawansowanych teraz.

5b. Format projektu dla początkujących

Jeśli nie czujesz się na siłach stworzyć projekt w programie GIMP lub Adobe Photoshop, możesz przygotować projekt w następujący sposób:

  1. Wydrukuj plik szablon_konkurs_chez_prl_do_wydruku.jpg na kartce A4 i nanieś rysunek i inne elementy na tej kartce. Następnie zeskanuj kartkę i zapisz w formacie JPEG. Pobierz szablon Szablon kart do konkursu Chez PRL - dla początkujących teraz.

6. Elementy projektu

  1. Projekt musi zawierać następujące elementy:
    1. Nazwa karty: dowolna nazwa karty w jednym lub w dwóch wierszach.
    2. Typ karty: wskazanie typu karty (Osoba, Rzecz, Czynność, Zawsze).
    3. Luz: Liczba punktów Luzu.
    4. Rysunek: oryginalna ilustracja karty w szeroko pojętym stylu komiksowym.
    5. Koszt: koszt związany z zagraniem karty.
    6. a. Dodatkowe zasady dotyczące karty
      b. “Coś śmiesznego”: humorystyczny komentarz dotyczący karty lub sytuacji przedstawionej na rysunku.
  2. Rysunek musi być zawarty w innej warstwie niż pozostałe elementy. Nie dotyczy projektów tworzonych według zaleceń w punkcie 5b. Format projektu dla początkujących2
  3. Elementy nie mogą wystawać poza pola oznaczone linią przerywaną na warstwie “Pola”.
  4. Projekt nie może zawierać innych elementów niż te określone powyżej.
  5. Rysunek musi być stworzony osobiście przez autora lub autorów projektu.

7. Zgłoszenie projektu

  1. Projekty są zgłaszane w formie archiwum ZIP, 7z lub RAR o nazwie <data w formacie RRRR-MM-DD>_zgloszenie_chez_prl_<numer zgloszenia>.<rozszerzenie> załączonym do wiadomości wysłanej na adres e-mail konkurs@chezgeek.pl.
  2. Archiwum zawiera:
    1. plik zawierający projekt karty o nazwie: chez_prl_<adres e-mail osoby zgłaszającej projekt>.<rozszerzenie>
    2. plik tekstowy zawierający:
      1. tekst elementów projektu
      2. imiona, ksywki i nazwiska autorów projektu
      3. adres e-mail oraz telefon kontaktowy osoby zgłaszającej projekt na konkurs
      4. ewentualne odnośniki do portfolio online
  3. Maksymalny rozmiar archiwum to 20 MB.
  4. Kolejne projekty tych samych autorów powinny być zgłaszane oddzielnie.
  5. Zgłoszenie projektu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

8. Przeniesienie praw autorskich do projektu

  1. Aby umożliwić wystawienie prac konkursowych i ich ewentualne wykorzystanie w przyszłej grze wydanej przez organizatora konkursu, autorzy przenoszą na organizatora autorskie prawa majątkowe do zgłoszonych projektów w następujących polach eksploatacji:
    1. utrwalanie,
    2. zwielokrotnianie techniką magnetyczną, cyfrową, optyczną i drukarską,
    3. wprowadzanie do obrotu,
    4. publiczna prezentacja,
    5. najem,
    6. dzierżawa,
    7. nadanie za pomocą wizji lub fonii, zarówno przewodowej jak i bezprzewodowej,
    8. nadanie za pośrednictwem satelity,
    9. publikowanie nazwiska autora Wykonawcy przy wykorzystywaniu i rozporządzaniu dziełem,
    10. dokonywanie zmian dzieła,
    11. kompilacja dzieła z innymi utworami (dziełami) i wykorzystywanie w powyższym zakresie,
    12. powszechne udostępnianie w sieci internetowej.
  1. Organizatorowi przysługiwać będzie nieograniczone prawo do rozporządzania projektem w całości, jak również w dających się wyodrębnić częściach, oraz korzystania z projektu w ww. zakresie.
  2. W przypadku użycia projektu w grze wydanej przez organizatorów, nazwiska autorów projektu zostaną opublikowane razem z grą, a sami autorzy otrzymają bezpłatne egzemplarze gry.
***

Najczęściej zadawane pytania

Jak działają karty Życie?

Jak działają karty Osoba?

  • W grze Chez Geek, w fazie Zapraszania Osób, zapraszasz do swojego pokoju gości i podrzucasz intruzów innym graczom. Karty Osoba dzielą się na gości, którzy dają punkty Luzu i pomagają ci na różne sposoby, oraz na intruzów, którzy nie dają punktów Luzu, obniżają poziom Luzu albo w inny sposób utrudniają życie.
  • Przykładowe karty Osoba w grze Chez Geek: Głodzilla, Człowiek zwrotnica, Królowa seriali. (Zobacz pełną listę kart)
  • Pomysły na kartę Osoba do konkursu Chez PRL: Kobieta pracująca, Bikiniarz, Kot dozorcy.
Jak działają karty Rzecz?

  • W grze Chez Geek, swój Wolny czas możesz wykorzystać na kupowanie Rzeczy, które dają Luz.
  • Przykładowe karty Rzecz w grze Chez Geek: Playbox 720, Śliwowica, Konserwa turystyczna. (Zobacz pełną listę kart)
  • Pomysły na kartę Rzecz do konkursu Chez PRL: Relaksy, Ciuch z Peweksu, Ocet.
Jak działają karty Czynność?

  • W grze Chez Geek, swój Wolny czas możesz wykorzystać też na wykonywanie Czynności dających Luz.
  • Przykładowe karty Czynność w grze Chez Geek: Koncert, Numerek w dziekanacie, Gwiazdy walczą na lodzie. (Zobacz pełną listę kart)
  • Pomysły na kartę Czynność do konkursu Chez PRL: Numerek w czynie społecznym, Wyjazd na saksy, Kolejka.
Jak działają karty Zawsze?

  • W każdym momencie rozgrywki możesz zagrać kartę Zawsze. Karty zawsze mogą pomagać tobie w osiągnięciu Luzu lub przeszkadzać innym graczom na różne sposoby.
  • Przykładowe karty Zawsze w grze Chez Geek: Kretyn z piłą łańcuchową, Chorobowe, Drobne w kanapie. (Zobacz pełną listę kart)
  • Pomysły na kartę Zawsze do konkursu Chez PRL: Przejściowe chwilowe, Szklana pogoda, Rzucili!

  1. Wersja z 2010-08-06: uproszczony szablon dla początkujących, dodatkowe informacje dotyczące szablonu dla początkujących []
  2. Dodano 2010-08-06 []

Chez Geek? Kliknij pudełko i dowiedz się o co chodzi!

Kto wygrał konkurs Chez PRL?

Informacje prawne

CHEZ GEEK, CHEZ GEEK 2: SLACK ATTACK i CHEZ GEEK 3: BLOCK PARTY są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi Steve Jackson Games Inc. i są używane na podstawie licencji udzielonej wydawnictwu LocWorks. Wydanie polskie © 2009 Steve Jackson Games Inc. Nazwa LocWorks i logo LocWorks są znakami towarowymi Piotra Burzykowskiego. Treść witryny © 2009 Piotr Burzykowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.